Bienvenue à Most

Hello Erasmus team,
Everything is OK in czech republic. Good trip and warm welcome in the boarding school yesterday.
Today, the czech team and students who came to Saint-Nazaire have taken us in charge for economic and languages activities in English and Spanish, relax atmosphere. After a typical lunch, a guided tour in Most with french and czech sudents, great ! ! !
All the sudents are very pleased to learn few czech words to communicate with local People. They need again a little bit of training…
Tomorow experience in sales companies, Tesco and Albert for students !
Have a good evening.

Bonjour l’équipe Erasmus,
Tout va bien en République tchèque.
Bon voyage et accueil chaleureux à l’internat hier.
Aujourd’hui, l’équipe tchèque et les étudiants venus à Saint-Nazaire nous ont pris en charge pour des activités économiques et linguistiques en anglais et espagnol, ambiance relax.
Après un déjeuner typique, une visite guidée de Most avec des étudiants français et tchèques, super ! ! !
Tous les étudiants sont très heureux d’apprendre quelques mots tchèques pour communiquer avec la population locale. Ils ont encore besoin d’un peu de formation..
Demain expérience dans des sociétés de vente, Tesco et Albert pour étudiants !
Passez une bonne soirée.